一条鱼。

不开放任何图的无料与“自印赠送亲友”授权,有且仅会有《玛拉兹英灵录》无料在唱咏传奇书店寄发。

【你我皆是星尘】最终下印的版本,前面的那张一会儿删掉。

这张莫瑞森的颜是我目前最满意的一张,那真是盛世美颜啊(自吹)……噶的眼睛最后换成了红色,但死神在爱人的怀里,最终变回了曾经的自己。

背景音乐是,Bruce Springsteen的Paradise。

the virginia hills have gone to brown
弗吉尼亚的山丘慢慢变成褐色

another day another sun going down
又是一天,又是一次太阳的陨落

i visit you in another dream
我在新的梦境中遇见你

i visit you in another dream
我在新的梦境中遇见你

i reach and feel your hair
梦里我触碰着,感受着你的头发

your small fingers in the air
你的味道弥漫在空气中

i brush your cheek with my fingertips
我轻轻抚摸你的脸颊

i taste the void upon your lips
品尝你嘴唇上的残留的温度

and i wait for paradise
我等着天堂的到来

and i wait for paradise
我等着天堂的到来

  

i search for you on the other side
我要去另一边寻找你的影子

where the river runs clean and wide
那里河水清澈辽阔

up to my heart the waters rise
河水漫过我的心

up to my heart the waters rise
河水漫过我的心

i sink `neath the water cool and clear
我沉入冰冷澄澈的河底

drifting down, i disappear
下沉,下沉,最终消失

i see you on the other side
我在另一边看到了你

i search for the peace in your eyes
我在你的眼睛里寻找宁静

but theyre as empty as paradise
但它们却如同天堂一般空无

theyre as empty as paradise
如同天堂一般空无

  

i break above the waves
我重新奋力回到浪尖

i feel the sun upon my face
我重新感受到脸上的阳光

-----------------------------

歌词翻译来自网易云音乐。

评论(6)

热度(181)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据